1. Ceny na stronie internetowej sklepu www.altopharma.pl zamieszczone przy Towarze są cenami brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego).
- Przelew bankowy poprzez system płatności zewnętrzny Przelewy24 który jest obsługiwany przez firmę PayPro SA ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP: 779-236-98-87 , Regon: 301345068 (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po otrzymaniu z systemu Przelewy24 informacji o pozytywnym zakończeniu płatności);
- Pobranie, płatność gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera ( zamówienie zostanie zrealizowane po przesłaniu potwierdzenia Sprzedawcy od Klienta przyjęcia zamówienia).
3. Przy dokonaniu zamówienia, Klient zostanie poinformowany poprzez stronę internetową przez Sprzedawcę o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie z zawartej Umowy sprzedaży.
4. W wypadku nieopłacenia przez Klienta płatności za sprzedaż w terminie, Sprzedawca może wyznaczyć Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i poinformuje o nim Klienta drogą e-mailową.
5. Jeżeli Klient przy ustalonym drugim terminie w dalszym ciągu nie dokona wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego, Sprzedający odstąpi od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego
Dostawa
1. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Koszt wysyłki zagranicznej jest ustalany i wyceniany indywidualnie poprzez cennik przewoźnika GLS który dostępny jest TUTAJ lub Poczty Polski który dostępny jest TUTAJ lub na stronie http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
Darmowa przesyłka - Gratisowa przesyłka obowiązuje przy zamówieniu powyżej 200 zł.
1. Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie Internetowej sklepu liczony jest w dniach roboczych
2. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
3. Każde źle uzupełnione dane ( np.brak numeru domu ) do przesyłki może skutkować opóźnieniem wysyłki.
4. W dniu wysłania towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej lub SMS do Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
5. Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę, w obecności pracownika dostawcy i zbadać czy nie posiada ona żadnych uszkodzeń.
6. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania protokołu.
7. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane towary.
8. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.
9. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu internetowego przez dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy